کد خبر: ۷۸۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا با فرستادن سه ناظر برای بازی پرسپولیس و الدحیل به نوعی حساسیت خود را برای این بازی اعلام کرده است.
هواداران پرسپولیس مراقب این هشدار afc باشندبه گزارش خبرداغ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با فرستادن سه ناظر برای بازی پرسپولیس و الدحیل به نوعی حساسیت خود را برای این بازی اعلام کرده است.

 

اما این تمام ماجرا نیست چرا که afc به تیم های ایرانی  اعلام کرده  هرگونه تخلف از جمله انداختن لیزر و شعارهای توهین آمیز و پرتاپ اشیاء، با جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی های خانگی و جریمه نقدی همراه خواهدبود.

 

به ه رحال تماشاگران پرسپولیس باید به شدت مراقب این هشدارها بویژه انداختن لیزر که در بازیهای لیگ ما به نوعی مرسوم شده باشند،پرسپولیس در فصل گذشته یک بار طعم تلخ بازی در ورزشگاه خالی آزادی را چشیده و نباید اجازه داد عده ای تماشاگر نما بخواهند دوباره این مشکل برای سرخپوشان رخ بدهد.

 

گفتنی است دیدار پرسپولیس و الدحیل روز دوشنبه هفته جاری از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: