کد خبر: ۷۸۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۳۳۱
مهدی گلستانه که قرار بود سعید کنگرانی در جدیدترین ساخته او برای شبکه نمایش خانگی بازی کند، می‌گوید کنگرانی سالم بود و می‌خواست هفته آینده مقابل دوربین این سریال برود.
قرار بود کنگرانی پس از ۱۴ سال، بازی کند
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: سعید کنگرانی، بازیگر قدیمی سینما که قرار بود پس از ۱۴ سال دوری از عرصه تصویر، در سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه نقش‌آفرینی کند، ساعاتی پیش (ظهر جمعه ۲۳ شهریور) درگذشت.

‌مهدی گلستانه کارگردان مجموعه «رقص روی شیشه» درباره حضور این هنرمند در این سریال گفت: «بازی آقای کنگرانی متاسفانه هنوز در سریال شروع نشده بود و قرار بود ایشان از هفته آینده مقابل دوربین بروند اما با تاثر و تاسف این اتفاق افتاد.»


او ادامه داد: «قرار بود تست گریم و لباس هفته آینده انجام شود و بعد هم ایشان بازی شان را شروع کنند.»

گلستانه درباره سابقه بیماری این بازیگر نیز توضیح داد: «ایشان هیچ بیماری قبلی نداشتند و صحیح و سلامت بودند. در تمام جلسات دورخوانی حضور داشتند و همه چیز هم به خوبی پیش می‌رفت اما متاسفانه دیروز دچار حمله قلبی شدند و به بیمارستان رفتند. علت فوت‌ ایشان هم سکته قلبی بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: