کد خبر: ۷۸۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۹۰۳
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: از بچگی پرسپولیسی بودم و یک روز هم به باشگاه رفتم و طلبم را بخشیدم.
سید جلال نشان داد فوتبال به سن نیست/هواداران پرسپولیس حلالم کنندبه گزارش خبرداغ، محسن بنگر ،کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون موضوع سن بالای برخی بازیکنان نامی مانند سید جلال حسینی و پژمان منتظری گفت: همان طور که بازی‌های لیگ را می‌بینید، سیدجلال و منتظری نشان دادند که فوتبال به سن نیست، خود من هم جدا از فصل گذشته که برای نفت بد کار نکردم امسال هم مقابل سپاهان فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم؛ وقتی امثال من خوب بازی کنند دیگر حرف بقیه برای من مهم نیست چون نشان می‌دهیم که فوتبال به سن نیست. وقتی به لحاظ جسمی و ذهنی آماده باشید راحت هم بازی می‌کنید، یک عده فکر می‌کنند چون سن ما بالاست جای کسی دیگر را تنگ کرده‌ایم،بازیکن جوان اگر عرضه دارد درست زندگی کند و خوب کار کند تا بتواند جای ما را بگیرد.

 

او درباره بخشیدن طلبش از باشگاه پرسپولیس افزود: از بچگی پرسپولیسی بودم و یک روز هم به باشگاه رفتم و طلبم را بخشیدم، هرچه فکر کردم ، دیدم درست نیست از باشگاهی که عاشقش هستم شکایت کنم، من همیشه خودم را بدهکار پرسپولیس می‌دانم،نزد آقای دیناروند رفتم و به ایشان گفتم طلبم را می‌بخشم، آن هم نه به خاطر کسانی که شادشان کردم، به خاطر آنهایی که شاید به خاطر من حرص خوردند؛ این طلب ۱۸۰ میلیون تومانی را به خاطر هوادارانی که حرص‌شان دادم، بخشیدم. امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا حلال کنند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: