کد خبر: ۷۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۴۵۰
در بیانیه اتحادیه اروپا آمده است که هیأتی از چهار کشور اروپایی (فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا)‌ به ریاست «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با هیأتی از تهران به ریاست «حسین جابری انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران دیدار و مذاکره کرده‌اند.این سومین دیدار تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با نمایندگان چهار کشور اروپایی در خصوص بحران‌های منطقه از جمله یمن و دنباله‌ای بر نشست تهران حول مذاکرات آستانه بود.
بیانیه اتحادیه اروپا درباره مذاکره با هیأت ایرانی

سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که با هیأت ایرانی درباره فعالیت‌های منطقه‌ای تهران و بحران‌های غرب آسیا از جمله یمن مذاکره کرده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در این بیانیه آمده است که هیأتی از چهار کشور اروپایی (فرانسه، آلمان، ایتالیا و بریتانیا)‌ به ریاست «هلگا اشمید» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه با هیأتی از تهران به ریاست «حسین جابری انصاری» دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران دیدار و مذاکره کرده‌اند.

این سومین دیدار تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران با نمایندگان چهار کشور اروپایی در خصوص بحران‌های منطقه از جمله یمن و دنباله‌ای بر نشست تهران حول مذاکرات آستانه بود.

جابری انصاری پس از پایان این دور از گفتگوها درباره یمن که با حضور هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و مدیران کل سیاسی وزارت خارجه های چهار کشور برگزار شد، به درخواست طرف اروپایی دستاوردهای نشست اخیر سران ایران، روسیه و ترکیه درباره روند صلح در سوریه را تشریح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: