کد خبر: ۷۸۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
یک منبع عالی رتبه کرد از توافق دو حزب اصلی این اقلیم درباره سمت ریاست اقلیم پس از مذاکرات میان دو طرف خبر داد.
توافق دو حزب اصلی اقلیم کردستان درباره پست ریاست اقلیم
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، این منبع که نخواست نامش فاش شود، امروز (پنج‌شنبه) در گفتگویی با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق فاش کرد، دو حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان طی مذاکراتی دو جانبه به توافق رسیدند که سهمیه ریاست اقلیم برای حزب میهنی کردستان باشد و در مقابل حزب دموکرات کردستان سمت‌های اصلی در کابینه جدید از جمله وزارت‌خانه‌ها را به دست می‌گیرد.

این منبع اظهار داشت: نشست شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان در حال بحث و مذاکره برای معرفی کاندیدایی برای سمت ریاست اقلیم است و محمد صابر و پس از او فواد معصوم، رئیس جمهور کنونی عراق از جمله کاندیداهایی هستند که شانس بیشتری دارند.

 منبع مذکور در ادامه گفت: در نشست امروز شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان چندین موضوع از جمله کارهایی که در حال حاضر برای مشارکت در انتخابات پارلمان اربیل و تشکیل کابینه جدید انجام می‌شوند و دیگر موضوعات مربوط به مسائل سیاسی اقلیم مورد مناقشه قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: