کد خبر: ۷۸۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۲
مریم بخاطر برگزاری مهمانی های ناجور و استخر پارتی های مختلط دستگیر شد.
اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی خصوصی!
به گزارش خبرداغ ، مریم، زن 35 ساله که به اتهام اداره خانه فساد دستگیر شده است رو در روی بازپرس قرار گرفت و گفت: وقتی ۲ برادر بزرگترم ازدواج کردند، در همین روزها بود که پدر و مادرم به مسافرت های طولانی خارج از کشور می رفتند و من در منزل تنها بودم.

این زن ادامه داد: پدر و مادرم هم دیگر در خارج از کشور ساکن شده بودند، در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه با پسری به نام مبین آشنا شدم، ارتباط من و مبین بسیار پیشرفت کرد و به رفت و آمد در خانه کشیده شد، یکسال بعد فهمیدم که مبین متاهل بوده و تمام حرف هایی که به من زده بود دروغی بیش نبود به همین دلیل ارتباطم را با او قطع کردم و افسردگی گرفتم.

وی بیان کرد: در آن روزها با دختری به نام شیما آشنا شدم و با او به مهمانی ها و دورهمی های مختلفی می رفتم، پس از مدتی خود مهمانی برگزار می کردم و در ازای آن به افرادی که قصد شرکت در مهمانی داشتند بلیت می فروختم، از این راه پول زیادی به جیب زدم.

مریم گفت: کثافت کاری های من همراه شیما به اینجا ختم نشد و به استخر پارتی مختلط نیز کشیده شد، دراین مهمانی ها دختران و پسران نیمه برهنه در محیط استخر هر بی حیایی که از دستشان برمیامد انجام می دادند.

وی اضافه کرد: روزی که قصد داشتم برای کاری از خانه خارج شوم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم. ماموران به من گفتند که در یکی از همین مهمانی ها به دختر 19 ساله آن ها که میترا نام داشت تجاوز شده است و من بخاطر زمینه سازی این جرم و اداره خانه فساد دستگیر شدم.


منبع: رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: