کد خبر: ۷۸۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۶
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:
سیده رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در جمع مدیران و آموزگاران آموزش ابتدایی آران و بیدگل گفت: مافیای زر و زور و تزویر در آموزش و پرورش با تاسف قدرت دارند و تلاش می کنند تا سیاست های این وزارتخانه را در سیطره خود داشته باشند.
برابر مافیای تست و کنکور عقب نخواهیم نشست
به گزارش خبرداغ ، وی افزود: مافیای کنکور و موسسه های وابسته درآمدهای نجومی در کنار آموزش و پرورش به دست می آورند که صدا و سیما هم باید در این راه نقش پررنگ تری ایفا و به وزارتخانه کمک کند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: اولویت سند تحول بنیادین حوزه آموزش ابتدایی است و در این زمینه باید تلاش ها جهت بالا بردن سطح آموزش و پرورش در مناطق روستایی و محروم باشد تا به عدالت آموزشی نزدیکتر شویم.

وی اضافه کرد: باید سیاست های نادرست را کنار بگذاریم که آموزگاران با تجربه و توانمند را تنها در اختیار بالای شهرها قرار بگیرند و کلاس های مناطق محروم با معلم سربازها یا خرید خدمات پر شود.

حکیم زاده، کودکی را دوران اشتباه کردن و یاد گرفتن برشمرد و عنوان کرد: آموزگاران باید در دوران آموزشی از مشارکت تمامی دانش آموزان استفاده کنند و از سوی دیگر خانواده ها نیز باید انتظار متعادلی از فرزند خود داشته باشند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه به انس با قرآن کریم در دوران کودکی بسیار مهم است و در این زمینه برنامه ریزی خوبی در وزارتخانه در جریان است.

محمد معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در ادامه گفت: امسال تخصصی شدن آموزگاران پایه های اول در این شهرستان اجرا شد و نیمی از مدرسه های تازه ساز هم در اختیار آموزش و پرورش ابتدایی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حکیم زاده برای شرکت در گردهمایی مدیران، معاونان و آموزگاران مدرسه های ابتدایی کاشان و آران و بیدگل به این شهرستان ها سفر کرد. 

18 هزار نفر از جمعیت 103 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل را دانش آموزان تشکیل می دهند.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: