کد خبر: ۷۸۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۴۶
فرهاد پورغلامی مربی تیم فوتبال ملوان انزلی بابیان اینکه هواداران شاهد دربی جذابی خواهند بود بیان کرد: دربی همواره از حساسیت خاصی برخوردار است و تمامی دربی‌های فوتبال چنین حساسیتی دارند، با آنالیز بازی‌های سپیدرود از این تیم شناخت کافی داریم.
پورغلامی: نسبت به سپیدرود شناخت داریم/ دربی جذابی خواهیم دید

به گزارش خبرداغ به نقل  از  ایلنا، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به حساسیت دربی اظهار کرد: دربی همواره از حساسیت خاصی برخوردار است و تمامی دربی‌های فوتبال چنین حساسیتی دارند، امیدوارم بازی خوبی مقابل سپیدرود انجام دهیم و با پیروزی مقابل این تیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان ملوان گفت: شهریار مغانلو، دانیال ماهینی و علیرضا دغاغله به بازی مقابل سپیدرود نمی‌رسند، عظیم گوک در دو روز گذشته به دلیل تب و لرز در تمرینات حضور نداشت و حضورش در دربی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پورغلامی گفت: به بازیکنان جایگزین و توانایی‌هایشان اعتقاد راسخ دارم و امیدوارم وظایفشان و توانایی‌های فنی خود را به‌خوبی در زمین مسابقه انجام دهند، ملوان از بازیکنان خوبی برخوردار است.

سرمربی ملوان در پاسخ به حاشیه‌های به وجود آمده از سوی برخی مسئولین شهری و استانی در روزهای گذشته گفت: در حیطه کاری خودم ورود می‌کنم و صحبت در مورد این مسائل از سوی بنده حرفه‌ای نیست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر سابقه حضور پنج بازیکن سپیدرود در ملوان و آشنایی با سیستم بازی ملوانان بیان کرد: هم سپیدرودی‌ها فیلم بازی ما را دیده و آنالیز کرده‌اند و هم ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده و آنالیز کرده‌ایم، هم آن‌ها از ملوان و هم ما از سپیدرود شناخت کافی داریم.

پورغلامی با اذعان به جوانی بازیکنان افزود: بازیکنان جوانمان از تجربه خوبی برخوردار هستند، آقای نقدی پور سال گذشته در دربی مقابل سپیدرود گل زنی کرده است و تنها یکی دو بازیکن تجربه کافی ندارند که بابت این موضوع نگرانی وجود ندارد.

سرمربی ملوان بابیان اینکه جام حذفی جام نتیجه گرایی است بیان کرد: در این جام هم باید بازی زیبا انجام بدهی و هم نتیجه گرا باشی، در تحولات بازی باید تصمیم گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: