کد خبر: ۷۸۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند وقوع پدیده شرجی و احتمال رگبار خفیف و پراکنده در ارتفاعات شمالی و شرقی خبر داد.به علت جنوبی شدن جریانات جوی روند افزایش رطوبت و وقوع شرجی با شدت و ضعف در نیمه جنوبی و بعضا مرکزی حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.
پیش بینی رگبار پراکنده و شرجی برای شمال و جنوب خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند وقوع پدیده شرجی و احتمال رگبار خفیف و پراکنده در ارتفاعات شمالی و شرقی خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به علت جنوبی شدن جریانات جوی روند افزایش رطوبت و وقوع شرجی با شدت و ضعف در نیمه جنوبی و بعضا مرکزی حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت به ویژه از روز شنبه هفته آینده در ارتفاعات شمالی و شرقی بعضا احتمال رگبار خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ادامه شرجی در استان تصریح کرد: میزان رطوبت صبح امروز در ماهشهر ۹۸ درصد، هندیجان ۹۱ درصد، اهواز ۸۵ درصد، بهبهان ۸۱ درصد و در امیدیه ۸۰ درصد گزارش شده است.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته ایستگاه رادار اهواز با ۴۹ و ایذه با ۲۲.۲ درجه سانتی گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۲۸ و ۴۸ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: