کد خبر: ۷۸۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۹
مدافع تیم یوونتوس به هواداری که برای فرزند بیمارش آرزوی مرگ کرده بود واکنش نشان داد.
پاسخ بونوچی به فردی که برای فرزندش آرزوی مرگ کرده بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  فصل 17-2016 آخرین فصل از دوره اول حضور لئوناردو بونوچی در یوونتوس پیش از رفتن به میلان برای او روزهای سختی را به همراه داشت. در آن زمان زندگی حرفه‌ای او تحت تأثیر بیماری سختی که فرزندش متئو به آن دچار شد، قرار گرفته بود و خیلی‌ها برای بونوچی پیام‌های حمایت آمیز می‌فرستادند، اما پیام یک کاربر اینترنتی در فضای مجازی کام او را تلخ‌تر کرد.

متئو بونوچی بهبودی‌اش را به دست آورد، اما مدافع یوونتوس خاطره آن پیام تلخ در اینستاگرام که در آن برای خودش و هر دو فرزندش آرزوی مرگ شده بود را از یاد نبرده است و او در استوری اخیرش در اینستاگرام به آن کاربر اینترنتی پاسخ داد.

بونوچی گفت: شاید یک روز ما در دنیای بهتری زندگی کنیم. فعلاً اما من می‌خواهم فرزندانم را از این دنیا (شبکه‌های اجتماعی) که ساکنانش را چنین آدم‌هایی تشکیل داده‌اند، دور نگه دارم، دنیایی که ژست‌ها، حرف‌ها و افکارش بوی خشونت می‌دهد. حالا برو به کارت ادامه بده: پروفایت را حذف کن، تغییرش بده، به یکی زنگ بزن تا کمکت کند. متأسفانه هیچ کسی به تو از شر شخصیت منزجرکننده‌ای که برای خودت ساختی نجات نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: