کد خبر: ۷۸۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۴۴۷
ورزش ایران ممکن است با یک شوک بزرگ مواجه شود. درجریان بازی‌های آسیایی مسئولان برگزاری به محل اقامت یک تیم رزمی کاروان ایران رفتند تا از چند ورزشکار تست دوپینگ بگیرند. از سه مورد مشکوک، دو نفر تست دادند و یک نفر از هتل فرار کرد. دو نفر از این سه نفر برای ایران مدال گرفته‌اند.
اقدام عجیب رزمی کار ایران در بازی‌های آسیایی: هنگام تست دوپینگ از هتل فرار کرد

به گزارش خبرداغ ، ورزش ایران ممکن است با یک شوک بزرگ مواجه شود. درجریان بازی‌های آسیایی مسئولان برگزاری به محل اقامت یک تیم رزمی کاروان ایران رفتند تا از چند ورزشکار تست دوپینگ بگیرند. از سه مورد مشکوک، دو نفر تست دادند و یک نفر از هتل فرار کرد. دو نفر از این سه نفر برای ایران مدال گرفته‌اند.

«فرهیختگان» در ادامه نوشت: کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی با ترکیب 378 ورزشکار راهی شرق آسیا شد و دستاورد کاروان ایران در این دوره از بازی‌های آسیایی 20 مدال طلا، 20 مدال نقره و 22 مدال برنز بود. در این دوره که در بسیاری رشته‌ها با ناکامی مواجه شدیم، سهم رشته‌های رزمی از مدال‌های کسب شده برجسته بود.

8 مدال طلا، 12 نقره و 8 برنز سهم ورزش‌های رزمی از بین 62 مدالی بود که کاروان ایران در اندونزی کسب کرد اما حالا از ماجرایی باخبر شده‌ایم که می‌تواند شیرینی مدال‌های کسب‌شده توسط رشته‌های رزمی را از بین ببرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: