کد خبر: ۷۸۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۵
کمیته مسابقات زمان اهدای کاپ قهرمانی سوپر جام به تیم پرسپولیس را مشخص کرد.
زمان اهدای جام به پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، پیش از این قرار بود در جریان بازی با نساجی این جام به تیم پرسپولیس اهداء شود اما کمیته مسابقات به احترام ماه محرم این کار را نکرد و بعد از ماه محرم و صفر برای اهدای جام به تیم پرسپولیس برنامه ریزی خواهد کرد. 


سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات در این باره می گوید: به دلیل احترام به ماه‌های عزیز محرم و صفر جام را پس از این ایام با برنامه‌ریزی به پرسپولیسی‌ها اهدا خواهیم کرد. باید صبر می‌کردیم کمیته استیناف رأی خود را در خصوص پرونده سوپرجام بدهد و بعد از آن جام را اهدا کنیم. این رأی هم اکنون قابل اجراست، هرچند استقلالی‌ها نیز می‌توانند به دادگاه CAS شکایت کنند و اگر رأی دادگاه به سود استقلال باشد، جام را پس می‌گیریم.
اما اگر شکایت استقلال در دادگاه cas به سود این تیم تمام شود تکلیف جام اهدایی به تیم پرسپولیس چه خواهد شد؟ 


سعید فتاحی در پاسخ به این سوال می گوید: خیلی وقت‌ها این اتفاق افتاده که مثلاً طبق قانون بازی 3 بر صفر شده است و با توجه به همین نتیجه، تیمی سقوط کرده است. وقتی پرونده به دادگاه CAS رفته و نتیجه برگشته، آن تیم هم بازگشته است. این موضوع (سوپرجام) هم همین‌گونه است. با این حال ما وظیفه داریم که جام را به پرسپولیسی‌ها اهدا کنیم و قانون تمام موارد را پیش‌بینی کرده است. طبق قانون در صورتی که کمیته استیناف رأی بدهد، آن رأی لازم الاجراست. به طور مثال وقتی بازیکنی 5 جلسه محروم شده باشد و به کمیته استیناف اعتراض شود، سازمان لیگ موظف به اجرای قانون است و نمی‌تواند تا زمان رسیدگی به اعتراض محرومیت بازیکن را اجرا نکند. با این حال این موارد را از بخش حقوقی ما بپرسید، بهتر است.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: