کد خبر: ۷۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
سرمربی استقلال درباره دیدار استقلال و السد قطر گفت: می‌توانیم در قطر معجزه کنیم.
شفر: شما همان تیمی هستید که الهلال را دبل کردیدبه گزارش خبرداغ، استقلال در دوحه کار سختی پیش‌رو دارد. ناکامی مقابل السد در تهران باعث شده شانس صعود آبی‌ها به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد. باید قبول کنیم که بخت استقلال برای عبور از سد السد کم است، اما وقوع این اتفاق اصلاً غیرممکن نیست. کار سخت است، ولی هنوز برای تحقق آن مجال باقی است و این دقیقاً همان موردی است که وینفرد شفر روی آن دست گذاشته. سرمربی استقلال دیروز قبل از شروع تمرین با شاگردانش به طور مفصل حرف زد تا روحیه‌شان را برای جدال برگشت در دوحه بالا ببرد. بد نیست با هم حرف‌های سرمربی استقلال با شاگردانش را مرور کنیم:

 

السد نبرد، ما باختیم
فیلم بازی با السد را دیدم. چند بار هم دیدم. برای السد احترام زیادی قائلم، اما به نظرم آن‌ها ما را نبردند بلکه ما به آن‌ها باختیم. قبول دارم که السد در قیاس با ما بازیکنان سرشناس‌تر و گران‌تری دارد، اما قاطعانه می‌گویم استقلال از السد تیم‌تر است. به جرأت می‌گویم شما از آن‌ها تیم‌تر هستید. اگر خودمان به آن‌ها فرصت ندهیم و غفلت نکنیم، السد حتی در خانه‌اش هم فرصتی برای پیروزی مقابل استقلال نخواهد داشت.
از الهلال و الریان تا کارلسروهه!


جایگاهی که الان به آن رسیده‌اید را راحت به دست نیاورده‌اید. این موقعیت شانسی حاصل نشده است. به گذشته خودتان نگاه کنید؛ سال گذشته وقتی لیگ قهرمانان آسیا گروه‌بندی شد، استقلال در گروهی افتاد که به آن لقب گروه مرگ را دادند و خیلی‌ها معتقد بودند که از این گروه صعود نمی‌کنیم، ولی همه دیدند که استقلال چقدر قاطعانه در گروه مرگ، زندگی کرده و به مرحله حذفی صعود کرد. این کار با زحمت شما حاصل شد. خود شما بودید که الریان را بردید، خود شما بودید که الهلال را دبل کردید بنابراین باز هم می‌توانید این کار را تکرار کنید. یادم می‌آید یک بار در پیکار‌های اروپایی همراه با کارلسروهه به مصاف والنسیا رفتم. بازی رفت را ۳ بر یک باختیم، ولی در مسابقه برگشت با ۷ گل آن‌ها را خرد کردیم. من مطمئن هستم می‌توانیم دوباره موفق شویم و السد را حذف کنیم.‌


می‌توانیم معجزه کنیم
قبول دارم که کارمان خیلی سخت شده، ولی فراموش نکنید ما تیمی معمولی نیستیم. همه شما شایسته پیروزی هستید و جایگاهی که هم‌اکنون به دست آورده‌اید، شانسی نبوده است. زحمت کشیده‌اید و به اینجا رسیده‌اید؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا از این هم بالاتر برویم. هیچ‌کس حق ندارد بگوید ما مقابل السد شانسی نداریم. حتی اگر صعودمان در گرو خلق معجزه باشد، باید در قطر معجزه کنیم. ما می‌توانیم در قطر معجزه کنیم، چون من به توانایی شما ایمان دارم.


هرکس ناامید است، نیاید
کسی حق ندارد حرف از ناامیدی و حذف بزند. ما می‌رویم تا با تمام وجود بجنگیم. می‌رویم تا صعود کنیم و این امید را با خودمان همراه خواهیم داشت. اگر کسی فکر می‌کند که استقلال شانس صعود به مرحله نیمه‌نهایی را ندارد، همین حالا بگوید تا به باشگاه اعلام کنم بلیتش را کنسل کنند و پاسپورتش را پس بدهند. هرکس مسافر دوحه می‌شود، باید با امید به صعود سوار هواپیما شده و اگر غیر از این فکر می‌کند، اصلاً نباید به دوحه بیاید.

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: