کد خبر: ۷۸۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: بشار رسن مصدوم است و سیامک نعمتی، حسین ماهینی و احمد نوراللهی را نداریم. کار خیلی سخت مقابل الدحیل خواهیم داشت.
کار سختی مقابل الدحیل داریم؛ بازیکن نساجی مستحق کارت قرمز مستقیم بودبه گزارش خبرداغ، تیم پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل نساجی به پیروزی برسد. سیدجلال حسینی بعد از این شکست، اظهار کرد: این تیم قلدر است و ما را دچار مشکل کرد. اما خدا رو شکر توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

او با تاکید بر اینکه رضا کرمانشاهی داور مسابقه اشتباهات بسیاری را در طول بازی مرتکب شد، گفت: ضربه بازیکن نساجی مستحق کارت قرمز مستقیم بود. باید این بازیکن در دقیقه ۲۰ اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و ما دچار مشکل شدیم.

 

کاپیتان پرسپولیس دیدار با الدحیل را دشوار و سخت عنوان کرد و افزود: بشار رسن مصدوم است و سیامک نعمتی، حسین ماهینی و احمد نوراللهی را نداریم. کار خیلی سخت است.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: