کد خبر: ۷۸۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۴۷۰
آمار جالب شفر در استقلال شکست نخوردن در مجموع بازی‌های رفت و برگشت آسیایی است.
آماری که شفر و استقلال را امیدوار به خلق معجزه می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بتیم فوتبال استقلال تهران هفته آینده باید به مصاف السد قطر برود و هوادارانش امیدوارند که وینفرد شفر با یک معجزه آبی‌پوشان را به جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کند. استقلال که با شفر چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده بود، کار سختی دارد و باید دید مرد باتجربه آلمانی راهی برای عبور از این چالش سخت پیدا می‌کند یا خیر. تنها نکته امیدوار کننده آمار وینفرد شفر در استقلال شکست نخوردن در مجموع بازی‌های رفت و برگشت آسیایی است. البته ارتقای رکورد کار دشواری است و آبی‌ها باید در قطر حداقل ۳ بار دروازه حریف را باز کنند. در ادامه نگاهی به عملکرد سرمربی آلمانی استقلال در آسیا می‌اندازیم.

 

استقلال با ذوب‌آهن، الریان، العین و السد در خارج از خانه بازی کرده و هیچ یک از این تیم‌ها را شکست نداده است. تنها برد خارج از خانه استقلال به تقابل با الهلال باز می‌گردد که عربستانی‌ها در کویت از استقلال میزبانی کردند و بدون تماشاگران‌شان از شاگردان شفر شکست خوردند و این بار آمار جالبی پیش از تقابل با السد نیست.شفر با استقلال در ۹ بازی روی نیمکت نشسته است که در این بازی‌ها ۲۳ گل رد و بدل شده و ۱۳ بار استقلال و ۱۰ بار حریفانش موفق به گلزنی شدند. تیم شفر خوب گل می‌زند، ولی به سادگی هم گل می‌خورد که باید سرمربی آلمانی استقلال هر چه سریع‌تر فکری به حال خط دفاعی‌اش کند.

 

استقلال در مجموع دو بازی رفت و برگشت ذوب‌آهن اصفهان را حذف کرد و در مرحله گروهی رفت و برگشت الهلال را برد. آبی‌ها با هدایت شفر یک برد و یک تساوی مقابل الریان کسب کردند تا در مجموع دو بازی به این تیم هم نباخته باشند. تنها تیمی که شکست را مقابل استقلال تجربه نکرد العین امارات بود که این تیم هم با توجه به گل زده در خانه حریف مغلوب مجموع بازی‌های رفت و برگشت بود. به هر حال این آمار باعث می شود استقلال امیدوار راهی دوحه شود.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: