کد خبر: ۷۸۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۴۰
الساندرو دلپیرو، ستاره سابق بیانکونری در مورد پروژه بزرگ یوونتوس و البته انتقال کریستیانو رونالدو صحبت کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: الساندرو دلپیرو، ستاره سابق بیانکونری در مورد پروژه بزرگ یوونتوس و البته انتقال کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

 دلپیرو که در دوران ورزشی اش متخصص نواختن ضربات ایستگاهی بود، اذعان داشت می تواند از این حیث رونالدو را شکست دهد اما اگر مغلوب ستاره پرتغالی شد، دلایلی برای توجیه خودش خواهد داشت.

فکر می‌کردم خبر انتقال رونالدو دروغ است

دلپیرو گفت: "فتح لیگ قهرمانان یک هدف فوق العاده و بزرگ برای باشگاه یوونتوس است و این تیم با پروژه های بلند پروازانه خود نشان داده می خواهد بالاتر از دیگر تیم ها باشد و این جاه طلبی من را به یاد لبرون جیمز می اندازد."

دلپیرو در مورد انتقال رونالدو به یوونتوس نیز گفت: "رونالدو یک قهرمان بزرگ است و ذهنیتی دارد که فقط بزرگترین بازیکنان دارای آن هستند. اولین واکنش من هنگام جذب رونالدو؟ صادقانه من این اخبار را باور نمی کردم و فکر می کردم این خبر دروغ است.

قطعا در چالش نواختن ضربه آزاد می توانم رونالدو را شکست دهم اما اگر مغلوب او هم شدم خودم را توجیه می کنم که من مدت زمانی است که بازی نکرده ام."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: