کد خبر: ۷۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۱
پائولو دیبالا، ستاره جوان آرژانتینی از همبازی بودن با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: پائولو دیبالا، ستاره جوان آرژانتینی از همبازی بودن با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ابراز خوشحالی کرد.

پائولو دیبالا یکی از معدود بازیکنان خوش شانسی است که هم با رونالدو و هم با مسی همبازی بوده و این اتفاق اخیرا و با انتقال ستاره پرتغالی به تورین رخ داده است. دیبالا همچنین در خصوص بازی های بیانکونری در لیگ قهرمانان صحبت کرده و اذعان داشت آنها باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

خوشحالم با مسی و رونالدو همبازی هستم

دیبالا گفت: "رونالدو یک فوتبالیست شگفت انگیز است و من در حال حاضر خوش شانس هستم که همبازی لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین هستم."

دیبالا در مورد شرایط یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز گفت: "من باید خودم را برای بازی بعدی یوونتوس آماده کنم. ما روز چهارشنبه با والنسیا روبرو خواهیم شد و باید آماده این دیدار باشیم. همه بازی ها در لیگ قهرمانان دشوار خواهند بود و ما باید بهترین عملکرد خود را برای پیروز شدن در این بازی ها ارائه دهیم. فصل تازه شروع شده است و ما کارهای زیادی پیش روی خود داریم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: