کد خبر: ۷۸۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۸
فریدون جیرانی با اشاره به اسامی سه گزینه نهایی فیلم ایرانی برای معرفی به اسکار گفت: با وجود علاقه‌ای که به این سه فیلم دارم و آن‌ها را شایسته می دانم اما معتقدم فیلم "عصبانی نیستم" نیز شایستگی داشت که در لیست نهایی قرار بگیرد.
تاسف جیرانی از نبودن «عصبانی نیستم» در لیست اسکاربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فریدون جیرانی با اشاره به اسامی سه گزینه نهایی فیلم ایرانی برای معرفی به اسکار گفت: با وجود علاقه‌ای که به این سه فیلم دارم و آن‌ها را شایسته می دانم اما معتقدم فیلم "عصبانی نیستم" نیز شایستگی داشت که در لیست نهایی قرار بگیرد.

این کارگردان در پی معرفی فیلم‌های "تنگه ابوقریب"، "بدون تاریخ بدون امضا" و "سهیلا شماره ۱۷" به عنوان سه گزینه نهایی ایران برای معرفی به اسکار، اظهار کرد: من متاسفم که "عصبانی نیستم " با توجه به حضورهای جهانی و شایستگی‌هایش در این لیست نیست.

جیرانی ادامه داد: این فیلم می‌توانست با توجه به موضوعش گزینه مناسبی باشد و نشان بدهد انتخاب فیلم برای اسکار بدون هیچ ملاحظات خاصی اتفاق می‌افتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: