کد خبر: ۷۸۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۷
اسناد جدیدی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد آیفون XR اپل در 6 رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد. آیفون ایکس آر نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از دو آیفون 2018 دیگر اپل است.
عرضه آیفون XR اپل در ۶ رنگ مختلفبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: اسناد جدیدی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد آیفون XR اپل در 6 رنگ مختلف به عرضه درخواهد آمد. آیفون ایکس آر نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر از دو آیفون 2018 دیگر اپل است.

ما پیشتر در مورد این که اپل قصد دارد همراه با نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تر آیفون های سال 2018 خود، مدل 6.1 اینچی ال سی دی آیفون جدید به نام آیفون XR به سیاست عرضه یک گوشی در رنگبندی متنوع بازگردد، شنیده بودیم. حال علاوه بر افشای نام این گوشی، رنگبندی آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.


بار دیگر به لطف قطعه کدهای به بیرون درز پیدا کرده از سوی اپل، آیفون XR قرار است در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، آبی، قرمز، زرد و مرجانی روانه‌ی بازار شود. ما به لطف شایعات پیشین در مورد نسخه‌های قرمز و آبی این گوشی شنیده بودیم، اما نسخه‌های زرد و مرجانی کمی ما را شگفت زده کرده‌اند.

مدل مرجانی در واقع دارای یک سایه نارنجی خواهد بود، اما برای مطمئن شدن از این قضیه ما باید چند ساعت دیگر منتظر بمانیم.

رنگ زرد شاید همان نسخه‌ی طلایی باشد که در طول یک سال گذشته در مورد آن شنیده‌ایم، اما هیچ وقت تا به حال در مورد رنگ مرجانی آیفون نشنیده بودیم. ما بی‌صبرانه در انتظار هستیم تا ببینیم این رنگ‌ها چگونه بر روی بدنه‌ی شیشه‌ای گوشی آیفون ایکس آر نقش خواهند بست.

زیرا اپل گوشی های آیفون 8، 8 پلاس و آیفون ایکس را در رنگبندی‌های محدودی به بازار عرضه کرد. حال بیایید نگاهی به قطعه کدهایی بی‌اندازیم که در آن‌ها از نسخه 64 گیگابایتی آیفون 6.1 اینچی اپل در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، زرد، مرجانی و آبی نام برده شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: