کد خبر: ۷۸۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
یک منبع آگاه در بانک مرکزی گفت: این مبلغ به صورت اسکناس پرداخت نمی‌شود بلکه حواله‌ای از نیما با ‏نرخ نیما اختصاص می‌یابد؛ حال نرخ دلار در سامانه نیما هرچقدر باشد، با همان نرخ محاسبه خواهد شد. در حال حاضر نیز نرخ ‏دلار در سامانه نیما ۷۶۰۰ تومان است.
برای زائران اربعین، دلار به صورت اسکناس پرداخت نمی‌شود بلکه حواله‌ای از سامانه نیما اختصاص می‌یابد / مبلغ ارز نیز با ‏همان سامانه نیما محاسبه می‌شود؛ در حال حاضر نرخ دلار در نیما ۷۶۰۰ تومان است

به گزارش خبرداغ ، یک منبع آگاه در بانک مرکزی به ماجرای اختصاص دلار ۷ هزار تومانی به زائران اربعین واکنش نشان داد. ‏

این منبع آگاه در گفتگو با «انتخاب»، اظهار داشت: این مبلغ به صورت اسکناس پرداخت نمی‌شود بلکه حواله‌ای از نیما با ‏نرخ نیما اختصاص می‌یابد؛ حال نرخ دلار در سامانه نیما هرچقدر باشد، با همان نرخ محاسبه خواهد شد. در حال حاضر نیز نرخ ‏دلار در سامانه نیما ۷۶۰۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: