کد خبر: ۷۸۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۹
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نمی‌خواهد در میان حواشی موجود درباره چالش برانکو و کارلوس کی روش قربانی شود و به این شکل در تلاش است در هر دو اردوگاه نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.
بیرانوند در آزمون وفاداری به پرسپولیس
به گزارش خبرداغ ،  دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نمی‌خواهد در میان حواشی موجود درباره چالش برانکو و کارلوس کی روش قربانی شود و به این شکل در تلاش است در هر دو اردوگاه نمایش موفقی از خود به جا بگذارد.

 بیرانوند به عنوان تنها نماینده پرسپولیس در اردوی تیم ملی، در بازی مقابل ازبکستانی فرصتی برای بازی به دست نیاورد.

این دروازه‌بان اما تنها ساعاتی بعد از بازگشت تیم ملی از تاشکند در اردوی پرسپولیس حاضر شد تا نشان دهد نسبت به تیم باشگاهی خود نیز احساس تعهد بزرگی دارد.

این در حالی است که در زمان دعوت عجیب و پیامکی به اردوگاه تیم ملی پیش از بازی با ازبکستان نیز، بیرانوند صبح اردو در محل تمرین پرسپولیس حضور یافت و با اعلام این موضوع به کادرفنی در تلاش بود تا موجب حاشیه نشود.

دروازه‌بان پرسپولیس که نمایش موفقی در جام جهانی از خود به جا گذاشته، در شرایط فعلی نمی‌خواهد اتفاقی رخ دهد که شکاف میان سرمربیان تیم ملی و باشگاهی‌اش خطری را متوجه او کند و به همین منظور نیز امروز بعد از بازگشت از تاشکند، بلافاصله به هتل پرسپولیس رفت. هرچند بعید است برانکو در این دیدار از او در ترکیب اصلی سود ببرد.

ورزش سه


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: