کد خبر: ۷۸۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۳۲۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه قیمت تعیین شده گوشت منجمد 29 هزار تومان است گفت: با عرضه گران گوشت منجمد در بازار پایتخت برخورد قاطعانه تعزیری می شود.
عرضه گوشت منجمد، کیلویی ۲۹ هزار تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه قیمت تعیین شده گوشت منجمد 29 هزار تومان است گفت: با عرضه گران گوشت منجمد در بازار پایتخت برخورد قاطعانه تعزیری می شود.

 محمد امامی امین روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازارافزود: با گسترش توزیع گوشت منجمد به رستوران ها در این نشست مخالفت شد و با توجه به اینکه رستوران ها موظف به طبخ گوشت گرم هستند این درخواست اساسا منطقی نیست.

وی اظهارداشت: عرضه گوشت منجمد برای تنظیم بازار تقاضا در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار صورت می گیرد ضمن اینکه برای برداشتن فشار تقاضا از بازار، مقرر شد به بیمارستان ها، مراکز آموزشی، پادگان ها و برخی مراکز دیگر گوشت منجمد با قیمت مصوب دولتی عرضه می شود.

معاون استاندارخاطرنشان کرد: برخی مراکز گوشت منجمد را با قیمت 40 هزار تومان عرضه می کنند که تخلفی آشکار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تامین نیاز لاستیک برای خودرو های سنگین اشاره کرد و گفت: 80 درصد این قبیل لاستیک ها وارداتی هستند در حالی که یک شرکت تولید کننده در تهران توانایی خوبی برای تولید لاستیک دارد و به خاطر مشکلاتی که در کارت بازرگانی وجود دارد مجبور به خرید ارز از بازار آزاد است که در این نشست مقرر شد کارت بازرگانی این شرکت تا رفع مشکلات مالیاتی آن به مدت یک سال فعالیت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: انبار های استان تهران مملو از کالا است و مردم تحت تاثیر فشار های روانی دشمن قرار نگیرند زیرا کالاها به اندازه کافی در انبار ها موجود می باشد.

وی افزود: مواد اولیه مورد نیاز برخی از کالاها نیز با ارز 4 هزار و 200 تومان تامین می شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

امامی امین با ناپسند شمردن اقدام ناشایست احتکار که از سوی برخی وارد کنندگان و عرضه کنندگان کالا صورت می گیرد گفت: کالا های اساسی در کشور حداقل جوابگوی نیاز یک سال آینده است و مشکلی در این زمینه نداریم و تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.

وی همچنین به تامین نیاز هیئات مذهبی برای ایام محرم اشاره کرد و گفت: مقرر شد تا با توجه به درجه بندی هیئات مذهبی بین 200 تا 500 کیلو گرم گوشت قرمز با ارز دولتی و با معرفی نامه سازمان تبلیغات اسلامی به هرکدام ازآنها داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: با هماهنگی سازمان غله و اداره پشتیبانی دام و طیور نیازهای هیئات مذهبی به برنج، قند، شکر، چایی و روغن تامین می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: