کد خبر: ۷۸۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری آرایشگر زنی که به صورت غیرمجاز اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی می کرد، خبر داد.پس از حضور شاکی به همراه همسر خود و مشاهده مستندات پرونده، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف که نهایتا گزارش پرونده به همراه متهم جهت ادامه مراحل به دادسرا ارسال شد.
دستگیری زن آرایشگری که تصاویر خصوصی مشتری خود را منتشر کرد

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری آرایشگر زنی که به صورت غیرمجاز اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، روح الله شهبازی پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان یاسوجی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی همسر وی در شبکه‌های اجتماعی کرده است، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های فنی صورت گرفته معلوم شد که صفحه ایجاد شده متعلق به یک سالن آرایش زنانه می‌باشد که آرایشگر این سالن با ترفندهایی و با سوء استفاده از اعتماد مشتریان خود اقدام به تهیه عکس از آنان کرده و سپس آن‌ها را جهت تبلیغ سالن آرایش خود و بدون رضایت مشتریان در صفحات شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌ کرد .

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با دستور مقام محترم قضایی، کارشناسان این پلیس در محل حاضر و متهم را به این پلیس دلالت دادند و در تحقیقات بعمل آمده متهم ابتدا منکر این قضیه شد و اعلام داشت که عکس‌ها را با رضایت مشتریان خود منتشر می‌کرده است .

شهبازی پور تصریح کرد: پس از حضور شاکی به همراه همسر خود و مشاهده مستندات پرونده، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف که نهایتا گزارش پرونده به همراه متهم جهت ادامه مراحل به دادسرا ارسال شد.

وی با توصیه به شهروندان، ادامه داد: هنگام مراجعه به سالن‌های زیبایی مراقب باشید که به هیچ وجه از شما عکسی جهت تبلیغ گرفته نشود، چرا که این موضوع می‌تواند منجر به سوء استفاده از آن‌ها شده و موجبات مزاحمت را برای شما فراهم کند .

رئیس پلیس فتای استان عنوان کرد: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد .

شهبازی پور در پایان ضمن یادآوری قانون جرایم رایانه‌ای از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با این چنین مشکلاتی حضورا به مراکز پلیس فتا مراجعه کرده و یا از طریق سایت پلیس فتا پلیس را در جریان بگذارید تا از طریق قانونی به آن رسیدگی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: