کد خبر: ۷۸۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۴
اپلیکیشن امدادخودرو، خودروهای جدید امدادخودرو و امداد موتوری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور معاون رئیس‌جمهوری رونمایی شد.
رونمایی از خدمات جدید امدادخودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور مونسانبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، امروز سه‌شنبه 20 شهریور 97 در مراسمی با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، رامین افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و جمعی از مدیران ذیربط در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد رونمایی شد.

در این مراسم از اپلیکیشن امدادخودرو کانون که با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات امدادخودرویی و ایجاد سهولت و سرعت بیشتر در ارائه خدمات امدادخودرویی طراحی شده است، به دست رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی شد.

همچنین در ادامه، 20 دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتورسیکلت تولید داخل، در راستای حمایت از تولید ملی، صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و ارتقای سطح کیفی خدمات و به منظور ارائه خدمات امدادی رایگان در تمامی تونل‌های سطح شهر تهران رونمایی شد.

علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری سلامی ایران یکی از زیرمجموعه‌های سازمان میراث فرهنگی به شمار می‌رود گفت: «یکی از خدمات این کانون امدادرسانی و ارائه خدمات فنی به خودروها در سراسر کشور است.»

او افزود: «امروز شاهد رونمایی از نخستین اپلیکیشن لوکیشن بیس هوشمند امداد خودرو بودیم. این اپلیکیشن زمینه‌ای فراهم می‌کند تا امدادخواهان با سهولت بیشتری بتوانند به سرویس‌های امدادی دسترسی داشته باشند.»

معاون رئیس جمهوری درباره مزیت‌های اپلیکیشن امداد خودرو کانون گفت: «در این نرم‌افزار خدماتی ارائه می‌شود که موجب ارتقای کیفیت و رضایت مشتری خواهد شد. به‌عنوان مثال فاکتور خدمات در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا او با اطمینان وجه مطالبه شده از سوی امدادگر را که منطبق با تعرفه‌های تعیین شده از سوی کانون جهان‌گردی است پرداخت کند.»

مونسان اضافه کرد: «دیگر مزیت این اپلیکیشن بازخوردگیری و نظرسنجی از مشتریان در خصوص خدمات امدادی و امدادگران است. این امر موجب می‌شود متولیان امدادخودرو با توجه به این بازخوردها به صورت مستمر برای ارتقای کیفیت خدمات تلاش کنند.»

او در ادامه اظهار داشت: «این نرم‌افزار در حال حاضر در تهران اجرایی شده است و تا تاریخ 1 اسفند 97 در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد تا اوج آن را در ایام نوروز 98 شاهد باشیم و بتوانیم خدمات بهتری را به ملت شریف ایران ارائه کنیم.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پاسخ به این سوال که آیا در فازهای بعدی، زبان‌های دیگری نیز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد، گفت: «چندزبانه بودن اپلیکیشن موضوع خوبی است و دست‌اندرکاران طراحی آن در فاز بعدی زبان انگلیسی را نیز اضافه خواهند کرد تا گردشگران خارجی هم بتوانند از طریق این برنامه از خدمات امدادخودرویی کانون برخوردار شوند.»

مونسان همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص رویداد «همدان2018» گفت: «می‌دانید که این اتفاق سال 2018 آغاز شده است و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. در این راستا اجلاس اعضای سازمان جهانی گردشگری آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود. این اعضا، فعالان حوزه گردشگری کشورهای مختلف هستند که غیردولتی هستند و بخش غیردولتی کشورمان نیز میزبان آنان خواهد بود.»

او افزود: «این اجلاس فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان و کل کشور به فعالان گردشگری دیگر کشورها خواهد بود. برای این همایش و بازدیدهای حاشیه‌ای آن برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است تا بتوان این توانمندی‌‌ها را هرچه بهتر و بیشتر به آنان معرفی کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: