کد خبر: ۷۸۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
آذری جهرمی در میاندوآب:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به میاندوآب اظهار کرد: با اتصال سامانه های حکومتی می توان جلوی فساد را گرفت.
اتصال سامانه های حکومتی از بروز فساد جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، محمدجواد آذری جهرمی در دومین روز از سفرش به استان آذربایجان غربی بعد از اشنویه به شهرستان میاندوآب رفت و بعد از ادای احترام به شهدای این شهرستان در شورای اداری میاندوآب شرکت کرد و گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی را مهمترین وظیفه خود دانستیم چراکه این بخش، زیرساخت توسعه سایر بخش هاست.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲ علیرغم تمام تلاش ها در گذشته دستاوردهای حوزه ارتباطی آنچنان شایسته مردم نبود، افزود: در سال ۹۲ تنها ۳۰۰هزار مشترک پهن باند داشتیم که اکنون بیش از ۶۷ میلیون کاربر پهن باند داریم و بیش از ۲۳هزار تیم توسعه دهنده نرم افزارهای موبایل مشغول فعالیت هستند.

آذری جهرمی برای درک اتفاق هایی که در دولت های یازدهم و دوازدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رخ داده از همه خواست تا دیتای موبایل ها را لحظاتی خاموش کنند تا به پنج سال پیش برگردند، تصریح کرد: بهترین فرصت برای کشورها بزرگ تر شدن اقتصاد آن‌هاست که فناوری اطلاعات با بهبود بهره وری آن را امکان پذیر می کند.

وزیر جوان کابینه دوازدهم با اشاره به وضعیت ثبت نام دانشگاه ها و پرداخت های بانکی در گذشته، اظهار کرد: هدف مسوولان عالی کشور و درخواست مردم مقابله با رانت، فساد و تبعیض است که امروز فناوری اطلاعات به کمک حکمرانی می تواند آنرا حل کند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه با اتصال سامانه های حکومتی می توان جلوی فساد را گرفت، خاطر نشان کرد: زمانی که مجلس تصویب کرد دولت باید تا پایان برنامه ششم  توسعه دسترسی ۹۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار را فراهم کند خیلی ها می گفتند که روستاها نیازمندی های دیگری چون آب و برق دارند و‌ ارتباطات الزامات آنها نیست.

وی افزود: اما امروز‌ می فهمیم که تصمیم مجلس هوشمندانه بوده است.

به نقل از مرکز روابط عمومی و‌اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات،  وزیر ارتباطات از برنامه ریزی برای اجرای سه پروژه بهبود وضعیت ارتباطی در سطح استان خبر داد و گفت: ما منتظر افتتاح پروژه ها نمی مانیم و با تکمیل هر  پروژه آن را وارد مدار می کنیم چراکه ارتباطات نیاز مردم است و بعد، گزارش آن را به مردم می دهیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
وزیر ارتباطات به نامه ام جواب دهد
به وزیر محترم ارتباطات آقای دکتر آذری جهرمی بگوئید پیرو نامه ای که در نامه دادم تقاضا دارم به آن رسیدگی کنند و نتیجه را به من اعلام بفرمایند. من بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران هستم تقاضا داشتم که فرزندم در شرکت مخابرات مشغول به کار شود. با وجود موافقت برخی از مقامات شرکت مخابرات استان در این رابطه اقدام لازم را انجام نمی دهد لذا از وزیر محترم میخواهم دستور مقتضی را صادر کنند.
باسلام
احتراما اینجانب مرتضی میرزابابائی کارمند رسمی شرکت مخابرات استان تهران مستقردرمنطقه 5 ( مرکزمخابرات آیت اله ایروانی ) به شماره مستخدمی 61001328 و شماره کارمندی 1420070 با 30 سال سابقه به استحضارمی رسانم درتاریخ 93/8/26 فرزندم ( محمد میرزابابائی با کد ملی 0014945940 با مدرک تحصیلی دیپلم ) را جهت شغل نگهبانی نام نویسی نموده ام ، لذا خواهشمند است نظرمساعدت مبذول داشته ودستوراقدام مقتضی درتعجیل این امرصادرفرمائید.

ضمنا اینجانب به مدت 38 ماه درجبهه های حق علیه باطل حضورداشته ام.

باتشکر- مرتضی میرزابابائی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
کاربر مهمان
1396/03/12 10:11
تاریخ : 96/3/12 بسمه تعالی وزیرمحترم ارتباطات وفناوری اطلاعات جناب محمد جواد آذری جهرمی باسلام احتراما اینجانب مرتضی میرزابابائی کارمند رسمی شرکت مخابرات استان تهران مستقردرمنطقه 5 ( مرکزمخابرات آیت اله ایروانی ) به شماره مستخدمی 61001328 و شماره کارمندی 1420070 با 30 سال سابقه به استحضارمی رسانم درتاریخ 93/8/26 فرزندم ( محمد میرزابابائی با کد ملی 0014945940 با مدرک تحصیلی دیپلم ) را جهت شغل نگهبانی نام نویسی نموده ام ، لذا خواهشمند است نظرمساعدت مبذول داشته ودستوراقدام مقتضی درتعجیل این امرصادرفرمائید. ضمنا اینجانب به 38 ماه درجبهه های حق علیه باطل حضورداشته ام. باتشکر- مرتضی میرزابابائی تلفن : 0910927604 - 56750968 – 021
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: