کد خبر: ۷۸۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۹۸
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پروانه سلحشوری در مقام ایفای وظایف نمایندگی، تاوان پایبندی به سوگند خود و پشت پا زدن به عافیت طلبی را می پردازد.
واکنش مولاوردی به فشارهای وارده بر پروانه سلحشوری: امثال او‌ با به جان خریدن انواع تهدیدها، توهین ها و تحقیرها به صندلی های سبز مجلس اعتبار می بخشندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پروانه سلحشوری در مقام ایفای وظایف نمایندگی، تاوان پایبندی به سوگند خود و پشت پا زدن به عافیت طلبی را می پردازد.امثال او‌ با به جان خریدن انواع تهدیدها، توهین ها و تحقیرها به صندلی های سبز مجلس اعتبار می بخشند؛ به جای قدر دیدن و بر صدر نشستن، انگشت های اتهام به سمت آنان نشانه نرود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: