کد خبر: ۷۸۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
شهردار تهران از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه نسبت به فعال کردن تمامی پروژه‌های شهر تهران با وجود محدودیت‌های مالی فراوان قدردانی کرد.
تقدیر شهردار تهران از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در فعال کردن پروژه‌ها

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، افشانی شهردار تهران در آیین افتتاح پروژه تونل آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که امروز (دوشنبه نوزدهم شهریورماه) با حضور رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل موسسه حرا و برخی از مدیران شهری در محل این پروژه برگزار شد، گفت: با وجود محدودیت مالی فراوان، با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) جلسه گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم که در شرایط فعلی کار را ادامه دهند و خوشبختانه آن‌ها نیز موافقت کردند که جای تقدیر دارد و همه پروژه‌ها فعال شد.

وی افزود: نکته جالب اینکه در زمانی که پروژه‌ها آغاز شد، به شورا و شهرداری انتقاد کردند و فشار آوردند که چرا پروژه‌ها تعطیل است؟! این در حالی بود که درست در نقطه اوج فعالیت این پروژه‌ها این حرف‌ها را زدند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم بهتر است که مردم را امیدوار کنند.

شایان ذکر است پروژه تونل دوطبقه آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طول حدود ۱/۴ کیلومتر از پروژه‌های موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌باشد که به منظور توسعه و تکمیل شبکه معابر حمل و نقلی در منطقه ۳ تهران احداث شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: