کد خبر: ۷۸۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
تهمینه میلانی با بیان اینکه تعدادی از هنرمندان جوان حوزه تجسمی در واکنش به برپایی نمایشگاه آثارش آشوب کردند، اعلام کرد آن گالری که نمایشگاهش در آن برپاست تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
به گزارش خبرداغ ، تهمینه میلانی کارگردان نام آشنای سینمای ایران به تازگی نمایشگاهی از آثار نقاشی خود را تحت عنوان «فیلم هایی که نساختم» در گالری ایوان به نمایش گذاشته است.

این کارگردان در پی اعتراض برخی از هنرمندان جوان حوزه تجسمی با انتشار متنی در اینستاگرام از تعطیلی این نمایشگاه خبر داد: «دوستان عزيز من يك گالري نقاشي گذاشتم و جامعه جوان هنرهاي تجسمي در اعتراض به اينكه چرا گالری ها به جاي نمايش آثار انها، نقاشي هاي مرا به نمايش گذاشته اند، آشوب كردند.

روز افتتاحیه هم پای پلیس به میان آمد، متاسفانه امروز كار به تهديد اتش زدن آثار هنري خود در مقابل گالري ايوان كردند، متاسفم كه اعلام كنم تا اطلاع ثانوي گالري تعطيل است. عذر خواهي ويژه دارم از دوستاني كه از شهرستان براي ديدن نمايشگاه به تهران امده اند.»

تهمینه میلانی از تعطیلی نمایشگاه آثارش خبر داد/ عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: