کد خبر: ۷۸۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۸۰۱
ساعتی پیش درگیری شدیدی میان کاردی‌بی و نیکی میناژ در مهمانی مجله Harper's BAZAAR در هفته مد نیویورک رخ داد! این درگیری توسط کاردی‌بی آغاز شد!
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: ساعتی پیش درگیری شدیدی میان کاردی‌بی و نیکی میناژ در مهمانی مجله Harper's BAZAAR در هفته مد نیویورک رخ داد! این درگیری توسط کاردی‌بی آغاز شد!

درگیری شدید دو رَپر مشهور هالیوودی

کاردی‌بی بعد از اینکه به سمت نیکی میناژ حمله‌ور شده کفش خودش رو هم به سمت اون پرتاب میکنه! این درگیری باعث شده تا نام هردو آنها در توئیتر در رتبه ۱ و ۲ ترند ها قرار بگیره و سوژه کاربران در فضای مجازی شود!
‌‌
در بین این درگیری ها رِعلى در دفاع از نیکی میناژ یک مشت به بالاى چشم كاردى‌بی زده است که در عکس های منتشر شده از کاردی‌بی جای آن واضح است!

درگیری شدید دو رَپر مشهور هالیوودی
علت این درگیری ها مبهم است ولی کاردی‌بی در صفحه اینستاگرامش بعد از این جنجال ها نوشته است: زمانی که از بچم میگی و پای اون رو وسط میکشی و مادر بودنم رو زیر سوال میبری نمیتونم ساکت بمونم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: