کد خبر: ۷۸۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ١٩ تن از مفسدان اقتصادی در حالی برگزار شد که قاضی زرگر در ابتدای این جلسه گفت: چنانچه بانک مرکزی به وظیفه ذاتی خودش که تصویب شده و آن نظارت بر صرافی‌ها است عمل می‌کرد یقینا ما شاهد تشکیل اینگونه دادگاه‌ها نبودیم.
قاضی: اگر بانک مرکزی به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کرد شاهد تشکیل دادگاه‌ اخلالگران ارزی نبودیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ١٩ تن از مفسدان اقتصادی لحظاتی پیش با سخنان قاضی حجت الاسلام زرگر آغاز شد.

قاضی گفت: امروز جلسه دادگاه در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به اتهام اخلالگران و مفسدان اقتصادی در رابطه با ١٩ تن از متهمی که در ارتباط با ارز و سکه فعالیت داشتند تشکیل شده است و با رعایت عدل و انصاف و با توجه به خسارت‌های وارده مستقیم و غیرمستقیم اخلال در بازار ارز و سکه، به اتهام متهمین رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: باید تاکید کنم چنانچه بانک مرکزی به وظیفه ذاتی خودش که تصویب شده و آن نظارت بر صرافی‌ها است عمل می‌کرد یقینا ما شاهد تشکیل اینگونه دادگاه‌ها نبودیم.

قاضی زرگر ادامه داد: متاسفانه براساس آنچه در قانون برای بانک مرکزی تصویب شده تعبیر می‌شود که کار رها شده و این باعث مشکلاتی برای کشور شده است.

در پایان سخنان قاضی زرگر، مرتضی تورک معاون دادستان تهران برای قرائت کیفرخواست در جایگاه حاضر شد.
ادامه دارد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: