کد خبر: ۷۸۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران:
کریستو بولنداکوف دستاورد سفر خود را همکاریهای دو جانبه براساس ظرفیت های خوب کیش عنوان کرد.
جزیره کیش ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، "کریستو بولنداکوف" سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران که در سفری یک روزه به کیش علاوه بر افتتاح نمایشگاه عکس بالکان- میراث مشترک از ظرفیت های گردشگری و فرهنگی جزیره کیش نیز دیدن کرد با ابراز خرسندی از این رویداد فرهنگی و هنری در نمایش تاریخ کهن منطقه بالکان به شهروندان جزیره کیش گفت: در این سفر در موضوعات مختلف در خصوص همکاری بین جزیره کیش و بلغارستان تبادل نظر کردیم که با توجه به زیرساخت ها ی خوب کیش برنامه هایی که به نفع دو طرف است اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این سفر یک روزه زیبایی ها و شرایط بسیار خوبی در جزیره کیش مشاهده کردم که نشان می دهد این منطقه آینده خوبی در تعاملات گردشگری با کشور بلغارستان دارد به ویژه در حوزه آموزش گردشگری و مدیریت گردشگری می توانیم همکاری کنیم.

کریستو بولنداکوف در خصوص برقراری پرواز به جزیره کیش گفت: با توجه به پروازهای مستقیمی که از بلغارستان به کشورهای نزدیک به جزیره کیش وجود دارد می توان گردشگران بلغارستانی را به جزیره کیش منتقل کرد.

وی حفاظت محیط زیست، دریا و بهره گیری از انرژی خورشیدی را موضوعات دیگری برشمرد که به عنوان زمینه مناسب همکاری مورد گفت و گو قرار گرفته است.

سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: کار ما باز کردن راه های فعالیت برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است و جزیره کیش ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: