کد خبر: ۷۸۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۱
شرکت اسکایپ اعلام کرد که در نسخه آخر برنامه خود از افزونه ضبط تماس های تصویری رونمایی خواهد کرد. البته این موضوع را متذکر شد که این به روز رسانی هنوز برای ویندوز 10 آماده نشده است.
اسکایپ به روز رسانی شد / ذخیره تماس ضبط شده تا 30 روز / همگام با ویندوز 10به گزارش خبرداغ ، شرکت اسکایپ اعلام کرد که در نسخه آخر برنامه خود از افزونه ضبط تماس های تصویری رونمایی خواهد کرد. البته این موضوع را متذکر شد که این به روز رسانی هنوز برای ویندوز 10 آماده نشده است.

این نخستین بار در 15 سال گذشته است که اسکایپ بخش ضبط تماس های تصویری را به برنامه خود اضافه می کند.برای ضبط تماس های تصویری در اسکایپ کافیست روی گزینه + در پایین صفحه نمایش کلیک و بعد گزینه شروع ضبط را انتخاب کنید. زمانی که این افزونه شروع به کار کند یک بنر ظاهر می شود که به کاربران اطلاع می دهد تماس آنها ضبط می شود.

اگر  تماس تصویری را ضبط کنید ، این برنامه تمام لحظات موجود در این تماس شامل فایل های به اشتراک گذاشته شده را ضبط می کند. این ضبط در فضای ابری انجام می شود و زمانی که تماس شما پایان یابد، فایل در چت های شما ظاهر می شود و می توانید این تماس ضبط شده را تا 30 روز با مخاطبان خود در اسکایپ به اشتراک بگذارید.

برای ذخیره کردن تماس های ضبط شده در دستکاپ ، شما می توانید روی آیکون سه نقطه در تماس های گروهی خود کلیک کنید و سپس گزینه انتخاب های بیشتر را کلیک کرده و سپس گزینه ذخیره در فولدر دانلودها را انتخاب کنید. برای ذخیره کردن تماس های ضبط شده در گوشی ، شما ویدئو تماس را درخشان می کنید و بعد گزینه ذخیره را انتخاب می کنید.

ضبط تماس تصویری یکی از افزونه هایی است که برای اسکایپ عرضه شده. شرکت مایکروسافت تصمیم دارد که تغییراتی هم در زمینه طراحی این برنامه ایجاد کند تا اسکایپ ظاهر جذاب تری پیدا کند. افزونه جدید برای تمام پلتفرم ها به جز ویندوز 10 قابل استفاده است و کاربران می توانند از این افزونه بهره ببرند.

اسکایپ نیز موضوع را هم اعلام کرده که افزونه جدید تا چند هفته آینده برای پلتفرم ویندوز 10 رونمایی خواهد شد و کاربران در این پلتفرم هم می توانند از این برنامه استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: