کد خبر: ۷۸۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
نمایشگاه عکس "کشورهای بالکان-میراث مشترک" اثر عکاس بلغاری در جزیره کیش افتتاح شد.
آغاز به کار نمایشگاه عکس کشورهای بالکان – میراث مشترک در کیش

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین آغاز به کار نمایشگاه عکس "کشورهای بالکان - میراث مشترک" اثر "ایو هاد جیمشف "عکاس بلغاری، شامگاه سه شنبه 13 شهریور ماه جاری با حضور انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و "کریستو بولنداکوف" سفیر بلغارستان در جمهوری اسلامی ایران در آیینی رسمی برگزار شد.

در این مراسم که معاونان، مدیران ، مسئولان محلی منطقه آزاد کیش و جمعی از هنرمندان و عکاسان جزیره کیش حضور داشتند، 52 اثر این عکاس بلغاری به نمایش درآمد.

نمایشگاه عکس "کشورهای بالکان – میراث مشترک" تا 20 شهریور ماه و از ساعت 9:30 تا 12 و 18 تا 22 در مرکز همایش‌‌های بین‌المللی کیش پذیرای ساکنان، گردشگران و هنرمندان جزیره کیش است.

جزیره کیش با 92 کیلومترمربع مساحت و جمعیتی حدود 37 هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: