کد خبر: ۷۸۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۵
رونمایی از گران‌ترین نقاشی جهان به‌ نام «سالواتور موندی» اثر «لئوناردو داوینچی» که قرار بود از تاریخ ۱۸ سپتامبر در موزه لوور ابوظبی کشور امارات به نمایش گذاشته شود، به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاد.
تعویق نمایش گران‌ترین نقاشی جهان در «لوور»به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سازمان فرهنگ‌ و گردشگری امارات در توییتر خود نوشت که جزئیات بیشتر این موضوع به‌زودی اعلام خواهد شد و از اظهار نظر بیشتر در این زمینه خودداری کرد. این نقاشی رنگ روغن که متعلق به دور۱ه رنسانس است، با عنوان «سالواتور موندی» (منجی جهان) در حراجی کریستیز نیویورک در ماه نوامبر سال گذشته به فروش رسید. این اثر با قیمتی معادل ۴۵۰ میلیون دلار (۳۳۵ پوند) رکورددار گران‌ترین نقاشی دنیاست.


ابوظبی توافق کرده که در ازای استفاده از نام لوور برای شعبه ابوظبی ۵۲۵ میلیون دلار به فرانسه بپردازد تا بتواند به مدت ۳۰ سال و شش ماه از عنوان لوور برای این موزه استفاده کند. همچنین ابوظبی باید ۷۵۰ میلیون دلار نیز برای استخدام مدیران فرانسوی پرداخت کند تا بر ۳۰۰ اثر قرضی موزه لوور فرانسه نظارت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: