کد خبر: ۷۸۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۲
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خانم یایا» گفت: با ثبت قرارداد این فیلم در سرگروهی سینما ایران، کارهای تبلیغاتی آن را از هفته آینده شروع می‌کنیم.
به گزارش خبرداغ، حمید پنداشته در این باره گفت: با توجه به حضور سه ستاره مطرح سینما و همچنین فضای مفرح فیلم، پیش بینی می‌کنیم فیلم کاهانی بتواند مثل «هزارپا» به رونق اقتصادی سینمای ایران در نیمه دوم امسال کمک کند.

تهیه کننده فیلم «خانم یایا» در خصوص اکران این فیلم بعد از یک سال و نیم گفت: فیلم هیچ مشکلی از بابت پروانه نمایش نداشت و سازمان سینمایی با حسن نیت نسبت به شخص آقای کاهانی بیشترین همکاری را برای صدور مجوز آن انجام داد.

وی افزود: به هرحال مجوز فیلم ویدئویی بود و طبق روال باید مراحل تبدیل انجام می‌شد و همین موضوع در تعویق صدور پروانه نمایش این فیلم بی‌تاثیر نبود.

پنداشته در پایان گفت: بعد از چند سال اکران فیلمی به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اتفاق خوبی برای سینمای ایران است و امیدوارم با همین فیلم سوءتفاهمات هم بین ایشان و مسئولان از بین برود.

حمید فرخ‌نژاد، رضا عطاران و امین حیایی در کنار نیتایا چرسی نقش های اصلی فیلم «خانم یایا» را برعهده دارند؛ فیلمی که اولین محصول مشترک ایران و تایلند به حساب می آید و قراراست به شکل همزمان توسط پلی گروپ از کمپانی اس اف در تایلند، لائوس، میانمار و کامبوج روی پرده رود.

«خانم یایا»‌ با حمید فرخ‌نژاد، امین حیایی و رضا عطاران می‌آید/ عکس

این فیلم داستان دو باجناق است که پس از فوت پدرزنشان راه او را پی گرفته و به بهانه تجارت در چین گریزی هم به پاتایا می‌زنند اما رویارویی آن‌ها با دوست قدیمی همه چیز را به هم می‌زند.....

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: