کد خبر: ۷۸۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۲۴۸
در مردادماه سال جاری، پرتقال با ۸۵.۸ در صد، خیار با ۸۴.۱ درصد و سیب درختی زرد با ۸۳.۷ درصد، بیشترین افزایش قیمت را در میان اقلام خوراکی، نسبت به ماه مشابه سال قبل داشته‌اند.
افزایش بیش از ۸۰ درصدی قیمت پرتقال
به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز آمار ایران: بر اساس نتایج به دست آمده در مرداد ماه ١٣٩٧، بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام «سیب درختی زرد» با ٣٨.٦ درصد افزایش، «پرتقال محصول داخل» با ٢٩.٨ درصد افزایش و «مرغ ماشینی» با ٢٨.٧ درصد افزایش بوده است.

در این ماه هیچ گونه کاهش قیمتی نسبت به ماه قبل وجود نداشته است.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (مرداد ١٣٩٦) مربوط به «پرتقال محصول داخل» با ٨٥.٨ درصد افزایش و پس از آن «خیار» با ٨٤.١ درصد افزایش و « سیب درختی زرد » با ٨٣.٧ درصد افزایش است.

بیشترین کاهش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (مرداد ١٣٩٦) مربوط به قلم «پیاز» با ٤٧.٥ درصد کاهش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
روحانی باید از مردم و نمایندگان عذرخواهی می کرد .
درسراسرکشور بیش از 999 هزار کالا تولید داخلی افزایش قیمت وگران فروشی داشته است ولی متاسفانه دولت تاکنون نظارت وبرخورد نکرده است وهمچنان ادامه دارد.
چرا دولت با گران فروشان، کم فروشان و متکران قاطع برخورد نمی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: