کد خبر: ۷۸۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۴
علی هنرور تهیه کننده درباره زمان تولید «خانواده باحال» در شبکه نسیم بیان کرد که فعلا مشخص نیست که این مسابقه چه زمانی وارد پروسه تولید شود.
تازه ترین خبرها از «خانواده باحال» تلویزیونبه گزارش خبرداغ، علی هنرور تهیه کننده برنامه های تلویزیونی درباره مسابقه «همسران» که قرار بود در شبکه سه ساخته شود بیان کرد: بنا بود این مسابقه را بسازیم اما شرایط تولید آن مهیا نشد و هنوز در حال مذاکره هستیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تهیه کنندگی برنامه صبحگاهی شبکه یک با نام «صبح بخیر ایران» را بر عهده دارد، گفت: اگر بنا بر تولید کار جدیدی باشد فصل جدید «خانواده باحال» را بعد از ایام محرم و صفر در شبکه نسیم تولید می کنیم.

هنرور درباره تولید این مسابقه اظهار کرد: هنوز زمان تولید فصل جدید «خانواده باحال» مشخص نیست و منتظر اسپانسر هستیم.

وی در پایان گفت: باید از طرف شبکه هم این پیگیری ها برای ساخت مسابقه وجود داشته باشد که هنوز وجود ندارد و درنهایت مشخص نیست «خانواده باحال» و «همسران» کی به تولید خواهند رسید.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: