کد خبر: ۷۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۳۶۲
هم‌زمان با برگزاری سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از دو اثر نفیس رونمایی شد.
رونمایی از 2 اثر نفیس صنایع‌دستی در نمایشگاه سی‌ام
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، امروز شنبه 3 شهریور با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، از پارچه قلمکار اسمای الهی و نیز کاشی هفت‌رنگ رونمایی شد.

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، معضومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی امروز بعد از افتتاح رسمی این نمایشگاه از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

اعضای کابینه دولت داوزدهم با حضور در بخش های مختلف نمایشگاه صنایع دستی و در گفت و گو با هنرمندان و غرفه داران از نزدیک با نحوه فعالیت آن ها آشنا شدند.

در این نمایشگاه که تا 9 شهریور در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان است، هنرمندان 31 استان کشور در 500 غرفه هنرهای خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: