کد خبر: ۷۸۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۸
وردی‌نژاد در همایش عبور از بحران و توسعه ایران:
مدیرعامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی به دنبال راه‌کارهای تازه برای سرافرازی جمهوری اسلامی ایران بود و از هیچ کوششی فروگذار نبود
آیت‌الله هاشمی پیشرو حرکت‌های نوین برای سرافزاری جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فریدون وردی‌نژاد عصر امروز در همایش عبور از بحران و توسعه ایران و افتتاح خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیشرو در حرکت‌های نوین و تلاش، یافتن راهکارهای تازه و کوشش برای سرافزاری جمهوری اسلامی بود. 

وی ادامه داد: در یکی از مهمترین مقاطع کشور و عمر جمهوری اسلامی پس از مشکلات فراوان پس از جنگ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ریاست‌جمهوری کشور را برعهده داشت و توانست در طول حرکت خود با مشکلات فراوان پس از جنگ و دوران بازسازی، توازن بین‌المللی را ایجاد کرده و کشور را از گردنه‌های مختلف عبور دهد. 

مدیر عامل اسبق خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه اقتصاد ایران در دوران سازندگی از رکورد خارج شد، ساخت و ساز آغاز شد، آزادسازی اقتصاد و تجارت با همسایگان به وجود آمد و خصوصی‌سازی شکل گرفت، اظهار داشت: با بهره‌گیری از رهنمودهای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با دعا برای آمرزش روح بلند ایشان امیدواریم راه‌هایی را به شکل عملی و اجرایی برای آینده خود پیدا کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: