کد خبر: ۷۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۷
سرمربی پرتغالی صنعت نفت امیدوار است تا در بازی مقابل پرسپولیس بتواند از مهاجم برزیلی و تازه به خدمت گرفته‌اش استفاده کند.
رونمایی صنعت نفت از یک مهاجم برزیلی مقابل پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال صنعت نفت به تازگی یک مهاجم برزیلی به اسم «بالوتلی» به خدمت گرفته که سرمربی پرتغالی این تیم امیدوار است در بازی مقابل پرسپولیس بتواند از او استفاده کند.

 

مسئولین باشگاه صنعت نفت در پی گرفتن ITC این مهاجم هستند تا هفته پنجم و مقابل پرسپولیس از او استفاده کنند. این مهاجم پیش از پیوستن به تیم صنعت نفت در تیم بوسان کره جنوبی بازی می کرده و کارنامه قابل قبولی دارد.

 

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و پرسپولیس از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ روز پنجشنبه اول شهریور در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: