کد خبر: ۷۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۰
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از دفتر روزنامه توریسم و مؤسسه مطبوعاتی خبر در شیراز بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از موسسه مطبوعاتی خبر و دفتر روزنامه توریسم در شیراز
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، در جریان این بازدید که با همراهی اسماعیل تبادار استاندار فارس و مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی  و با حضور حسین واحدی‌پور مدیر مسئول روزنامه توریسم انجام شد، مونسان از نزدیک با بخش های مختلف تحریریه این روزنامه آشنا شد.

مونسان در جریان این بازدید از تلاش های انجام گرفته در روزنامه توریسم و موسسه مطبوعاتی خبر برای پرداختن تخصصی به اخبار حوزه گردشگری کشور تقدیر کرد.

مدیر مسئول موسسه مطبوعاتی خبر نیز در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه روزنامه توریسم تنها روزنامه کاغذی در حوزه گردشگری است، گفت: «در موزه موسسه مطبوعاتی خبر، شناسنامه روزنامه‌های مطرح جهان، موزه مشاهیر روزنامه‌نگاری ایران و جهان و بخش دائمی نمایشگاه مطبوعات دائر است و تنها در روزنامه خبر جنوب و توریسم بیش از ۲۲۰ نفر مشغول به کار هستند.»

در پایان این بازدید، ۱۳ نفر از اعضای موسسه مطبوعاتی خبر مورد تقدیر قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: