کد خبر: ۷۸۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
باشگاه پرسپولیس نتوانست بودجه لازم را برای پرداخت قسط اول به اعضای تیم تامین کند.
خبر خوش باشگاه پرسپولیس به خبر بد تبدیل شد!به گزارش خبرداغ ،مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش بودند تا قسط اول قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم را طبق وعده قبلی در اول شهریورماه پرداخت کند. اما این باشگاه دریافتی کمی از اسپانسر اصلی خود داشت تا مجبور شود بدهی خود به بازیکنان خارجی را که حکم کمیته انضباطی فیفا را داشتند پرداخت کند تا با محرومیت و کسر امتیاز روبرو نشوند.

 

از این رو مدیران پرسپولیس نمی توانند به وعده قبلی خود عمل کنند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ بی آنکه پولی بگیرند پنجشنبه هفته جاری مقابل صنعت نفت آبادان بازی خواهندکرد.

 

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اینکه مشکلات مالی باشگاه را به گوش بازیکنان برساند قصد دارد به تمرین این تیم برود و شرایط را برای آنها توضیح بدهد.

 

با توجه به شرایط نامساعد مالی باشگاه پرسپولیس بعید است سرخپوشان پایتخت تا بازی رفت مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهای لیگ قهرمانان آسیا پولی دریافت کنند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: