کد خبر: ۷۸۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت:بحث مدیر عاملی ام در باشگاه پرسپولیس کذب است و گرشاسبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.
بحث مدیرعاملی ام برای پرسپولیس کذب است/ قانون همه چیز را مشخص خواهد کردبه گزارش خبرداغ ، محمد رضا حاجی بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در ارتباط با مطرح شدن بحث مدیر عاملی اش در باشگاه سرخ پوشان پایتخت گفت:من این موضوع را شدیدا تکذیب می کنم و هیچ بحثی نیز در ارتباط با بحث مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس تهران مطرح نشده است. گرشاسبی نیز با قدرت ،کماکان به کار خود ادامه خواهد داد و مدیریت تیم پرسپولیس تا به این  لحظه توانسته به خوبی عمل کند .

 

حاجی بیگی ادامه داد:در ارتباط با بحث مدیر عاملی ام هم باز می گویم نه بحثی به وجود آمده و نه فکری در ارتباط با این موضوع مطرح شده است.گرشاسبی نیز با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد و بحث جابجایی و عنوان در نظر گرفته شده برای من ،کاملا اشتباه است.

 

شرایط استفاده از مدیران پیشکسوت مشخص نیست/ قانونی به وزارت ورزش و جوان و باشگاه پرسپولیس ارائه نشده است

عضو هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس در ارتباط با وضعیت گرشاسبی و  خودش پس از ابلاغ حکم بازنشستگان گفت:هنوز قانونی ابلاغ نشده و شرایط استفاده از مدیران پیشکسوت مشخص نیست . هنوز مشخص نیست آیا این قانون شامل باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران  می شود یا خیر .ما تنها منتظر تعیین قانون هستیم .تنها قانون می تواند مشخص کند که چه کسانی پست های خود را ترک کنند.تا بدین لحظه نیز این قانون به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ابلاغ نشده است.

 

حاجی بیگی درباره با وضعیت باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران گفت:خداوند را شاکر هستم که غلی رغم بدهی های فراوان خارجی و داخلی باشگاه پرسپولیس تهران توانسته ایم به وسیله همدلی خاص و سیاست گذاری هایی از پس این مشکلات بگذریم.باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این مشکلات به خوبی عمل کرده و توانسته ایم بدهی های 15 سال گذشته این باشگاه را پرداخت کنیم و تنها بخش کوچکی از این بدهی ها باقی مانده است که  این مشکل را نیز تا پیش از نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان برطرف خواهیم کرد.

 

بدهی های باشگاه تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر پرداخت می شود

حاجی بیگی ادامه داد: این اولین بار است که باشگاه پرسپولیس از هر گونه بدهی داخلی و خارجی  مبرا می شود .در پرسپولیس هیچ پرونده مالی باز وجود ندارد و تنها یکسری پرونده های جزئی وجود دارد که بدنبال برطرف کردن مشکلات این پرونده ها نیز هستیم.وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس همیشه به گونه ای است که ما می توانیم در زمان مناسب حسابرسی های خود را انجام دهیم و تراز مالی باشگاه نیز هر ماه در جلسات مورد تحلیل قرار می گیرد.

 

صرفه جویی در دستور کار باشگاه پرسپولیس است

حاجی بیگی اظهار کرد:صرفه جویی در دستور کار باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفته و توانسته ایم اظهار نامه مالیاتی سال گذشته را به خوبی ارائه و برای سال جدید را نیز آماده کنیم.ما می خواهیم تا تمام مشکلات مالی تیممان  را تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان حل خواهیم کرد و به دنبال آن هستیم تا در باشگاهی هماهنگ و بدون حاشیه داشته باشیم.

 

فدراسیون فوتبال باید سوپرجام را تعیین تکلیف کند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در ارتباط با وضعیت دیدار سوپر جام گفت: فدراسیون فوتبال کشورمان باید این موضوع را پیگیری و در ادامه نیز پیروز این دیدار را مشخص کند.ما نیز درخواست خود را مبنی بر اعلام سریعتر این حکم را به فدراسیون فوتبال داده ایم زیرا هواداران تیممان بی صبرانه دریافت کاپ دیدار سوپر جام هستند و امیدورام این پرونده طول نکشد و با درایت تمام وضعیت مشخص شود.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: