کد خبر: ۷۸۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۷۰۰
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است و سپس خود را آماده دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.
تغییرات استقلال مقابل فولاد/ احتمال استفاده از ۲ بازیکن جدیدبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال استقلال که هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر را با شکست مقابل پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت، در هفته پنجم میزبان فولاد خوزستان است. وینفرد شفر سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای انجام این بازی آماده می کند که احتمال انجام تغییراتی در ترکیب ثابت آبی پوشان وجود دارد.

 

از سویی فرشید باقری به تمرینات آبی پوشان ملحق شده و احتمال بازگشت او به ترکیب ثابت بعد از یک هفته غیبت زیاد است که در این صورت قطعا دانشگر به پست اصلی اش در مرکز خط میانی باز خواهد گشت.

 

احتمال این که همام طارق به همراه مارکوس نیومایر دو بازیکن خارجی آبی پوشان هم برای این بازی در ترکیب ثابت مورد استفاده قرار گیرند وجود دارد. آبی پوشان بازی قبلی خود را باشکست به پایان رسانده اند و شفر با خیالی راحت تر می تواند به ترکیب تیمش در بازی گذشته دست بزند.

 

دیدار تیم های استقلال و فولاد از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۵ روز چهارشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی آبی پوشان و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: