کد خبر: ۷۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۶۵۳
همزمان با سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین لطف‌الله ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به همراه رضا خسروی رئیس مرکز ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران با چند تن از آزادگان این بانک دیدار کردند.
تجلیل از آزادگان در بانک ملی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در این دیدار با تاکید بر این که آزادگان بر گردن همه مردم ایران حق دارند، گفت: وظیفه ما خدمت به ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنهاست و امیدواریم که بتوانیم این خدمت را به خوبی انجام دهیم .

رئیس مرکز ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز که به نمایندگی از مدیرعامل در این دیدار حضور داشت، گفت: آزادگان در غربت بر آرمان های امام و انقلاب ایستادگی کردند و حتی یک قدم از ارزش ها پا پس نکشیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: