کد خبر: ۷۸۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۱۹
کودکانی که از شهر قم برای تماشای تمرین پرسپولیس به تهران آمده بودند، موفق نشدند با همه بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرند.
پرسپولیسی‌ها با کودکان مشتاقشان عکس نگرفتند
به گزارش خبرداغ ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد. بازیکنان ابتدا دقایقی در سالن بدن‌سازی به تمرین پرداختند و در ادامه با حضور در زمین چمن به تمرین کار با توپ پرداختند.

با توجه به مکان جغرافیایی ورزشگاه شهید کاظمی و بادی که در این مجموعه می‌وزید، گرد و خاک عجیبی در ورزشگاه ایجاد شده بود اما بازیکنان تا آخرین زمانی که برانکو برنامه‌ریزی کرده بود، به تمرین خود ادامه دادند.

بخش اعظم تمرین پرسپولیس به سانتر از جناحین و ضربه سر به سمت دروازه اختصاص داشت.

در این تمرین برانکو نظارت ویژه‌ای روی کار شاگردانش داشت و از آنها می‌خواست در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.

حدود ۱۰۰ کودک که از مدرسه فوتبالی در شهر قم به تهران آمده بودند، امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین پرسپولیسی‌ها بودند. آنها با شعارهایی بازیکنان پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

به گزارش ایسنا، در پایان تمرین زمانی که این کودکان مقابل خودروهای بازیکنان ایستاده بودند تا با بازیکنان عکس بگیرند، فقط شجاع خلیل‌زاده و مهدی شریفی میان آنها آمدند تا با آنها عکس بگیرند. همین موضوع باعث ناراحتی برخی اولیای این بازیکنان شد؛ چرا که آنها اعتقاد داشتند این کودکان به عشق پرسپولیسی‌ها از قم به تهران آمده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: