کد خبر: ۷۸۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۴۲۵
مهدی تارتار بازهم مقابل آبی پوشان پایتخت در جم پیروز شد.
برای شفر کری نمی‌خوانمبه گزارش خبرداغ ، مهدی تارتار سرمربی موفق پارس جنوبی جم بار دیگر تاریخ را برای این تیم مانند فصل قبل تکرار کرد و استقلال را مانند لیگ فصل قبل در دور رفت در جم شکست داد و اولین شکست آبی‌پوشان در لیگ این فصل را رقم زد.


به نظر متخصص بردن استقلال در جم هستید. چه رمز و رازی در تکرار موفقیت فصل قبل در لیگ جدید وجود دارد؟
ما با طرح و برنامه مقابل استقلال ظاهر شدیم و استقلالی را شکست دادیم که ۱۱ هفته نباخته بود. در واقع مثل خود استقلالی‌ها که خوب پرس را بلدند تیم مهمان را پرس کردیم و به گل رسیدیم و سه امتیاز را گرفتیم.


چرا در نیمه دوم بازی حملات‌تان کمتر شد؟
دلیل این مسئله نتیجه یک بر صفر به سود تیم ما بود و اگر ما گل دوم را زده بودیم پراسترس بازی را دنبال نمی‌کردیم. به هر حال نتیجه یک بر صفر خیلی مواقع به نتیجه معکوس ۲ بر یک تبدیل می‌شود و تیم برنده به جای برد، بازی را واگذار می‌کند به همین دلیل تیم مهمان امیدوار بود و در نیمه دوم حملاتی را روی دروازه ما تدارک دید هر چند که ما در همان نیمه هم فرصت‌هایی نظیر ضربه سیف‌اللهی و یکی، دو فرصت دیگر را هم داشتیم که می‌توانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم، ولی به هر شکل بازی با همان نتیجه یک بر صفر تمام شد و خوشحالم که ما مانند فصل قبل تیم استقلال را در بازی رفت در جم شکست دادیم.


اما فصل قبل هم گروهی از استقلالی‌ها می‌گفتند اگر شفر زودتر به استقلال می‌آمد و به جای منصوریان، شفر سرمربی استقلال بود تیم جم قادر به پیروزی در بازی رفت نمی‌شد؟
حکایت فصل قبل که فرق می‌کند، چون همان‌طور که گفتید شفر در بازی رفت نبود و مربی دیگری روی نیمکت استقلال بود، اما من باید بگویم حمایت هواداران تیم ما در جم از تیم‌شان واقعاً بی‌نظیر بود و شاید فقط ۱۰ درصد از ورزشگاه طرفدار استقلال بودند. هواداران ما بی‌نظیرند؛ طرفدارانی که واقعاً جو سنگینی را برای تیم مهمان درست کرده بودند و من از همه آن‌ها نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم.

 

زرگر قضاوت خوبی داشت؟
درست است که حتی مواقعی که یک بر صفر جلو بودیم داور بازی صحنه‌های پنجاه به پنجاه را به سود استقلال سوت می‌زد، اما من به سلامت زرگر هیچ شکی ندارم و ایشان را جزو داوران خوب فوتبال خودمان می‌دانم.


نگفتید چرا استقلال را راحت شکست می‌دهید؟
من هیچ کری‌ای برای تیمی نمی‌خوانم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. در فوتبال صحنه‌های زیادی رخ می‌دهد که اگر یکی، دو صحنه به ضرر تیم شما اتفاق بیفتد ممکن است نتیجه عوض شود. شکست استقلال رمز و راز خاصی نداشت!


روی گل بازی‌تان مقابل استقلال هم حرف و حدیث زیاد بود؛ گل را باید به نام آرمین سهرابیان نوشت یا احمد صالحی؟!
مهاجم ما قصد داشت توپ را از دفاع حریف بدزد و در این کار هم موفق شد، اما در ادامه و با دفع توپ سهرابیان توپ چرخید. من فکر می‌کنم مهاجم ما تأثیرگذار بود، اما توپ آخر را مدافع استقلال زد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: