کد خبر: ۷۸۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۸۹
سرپرست سپاهان در مورد احتمال جذب احسان حاج صفی صحبت کرد.
آخرین وضعیت سپاهانی شدن کاپیتان تیم ملی از زبان فتاحیبه گزارش خبرداغ ، این روزها صحبت از پیوستن به سپاهان مطرح شده و اختلافات او با باشگاه المپیاکوس و احتمال جدایی وی از این تیم، بازگشتش به سپاهان را قوت بخشیده است.

 

رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در این خصوص اظهار داشت: سپاهان خانه حاج صفی است و همیشه منتظر بازگشت او به این تیم هستیم. من اخیراً با خود احسان صحبت کردم و شرایط او هنوز در المپیاکوس مشخص نیست. مسئولان باشگاه صراحتاً اعلام نکرده‌اند که او را نمی‌خواهند. ما هم محدودیت‌های مالی برای پرداخت رضایت‌نامه او داریم ولی قرار شده حاج‌صفی با باشگاه صحبت کند و تخفیف بگیرد.

 

وی در مورد احتمال جذب قرضی حاج‌صفی هم گفت: ما تحت هر شرایطی خواهان حاج صفی هستیم و حتی اگر بتوانیم از او برای 6 ماه هم استفاده کنیم آن را مغتنم می‌شماریم. آقای قلعه‌نویی هم علاقه زیادی به جذب او دارد و باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: