کد خبر: ۷۸۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۱
نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی درخصوص شعار علیه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعاری دادند، این واقعا ظلم است
کواکبیان: شعار اخیر عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی، ظلم است/ تحقیق و تفحص از شهرداری تهران بار دیگر در مجلس مطرح شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مصطفی کواکبیان در تذکری با استناد به مواد ۲۱۴ و ۲۱۷ آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت:‌ امروز ما دیدیم برای یک پالایشگاه بیش از ۱۶۰ نفراز نمایندگان رای دادند اما برای شهرداری و تحقیق و تفحص از آن مجلس حتی به اصل آن هم رای نداد. ما درخواستی داریم بار دیگر موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس مطرح شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از نمایندگان عنوان کرده که چرا نمایندگان تهران باید ۳۰ نفر باشند. این نماینده می‌تواند برود و برای افزایش نمایندگان شهر خود تلاش کند. بر اساس قانون تعداد نمایندگان طبق افزایش جمعیت، اضافه‌تر می‌شوند نه کمتر.

وی تاکید کرد: اخیرا عده‌ای از طلاب حوزه علمیه قم علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شعاری دادند که واقعا ظلم است و بنابراین باید از افراط‌گری پرهیز شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: