کد خبر: ۷۸۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۹
قیمت انواع طلا و ارز در بازار تهران نسبت به روز قبل کاهش داشته است. قیمت سکه نسبت به دیروز کاهش یافته و از مرز روانی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سقوط کرده است.کاهش قیمت سکه همزمان شده با دور جدید تحویل سکه های پیش فروشی، فعالان بازار می گویند: در دو سری قبل تحویل سکه های پیش فروش در همان روز اول قیمتها در بازار افزایشی میشد و این باور در ذهن ها شکل گرفته بود که زمان تحویل سکه ها فرصت مناسب خرید است.
ریزش قیمت طلا و ارز/ سقوط قیمت سکه به کانال ۳.۶ میلیون تومان

باوجود تعطیلی بازار طلای تهران اما قیمت انواع سکه و ارز نسبت به دیروز کاهش داشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، قیمت انواع طلا و ارز در بازار تهران نسبت به روز قبل کاهش داشته است. قیمت سکه نسبت به دیروز کاهش یافته و از مرز روانی 3 میلیون و 700 هزار تومان سقوط کرده است.

کاهش قیمت سکه همزمان شده با دور جدید تحویل سکه های پیش فروشی، فعالان بازار می گویند: در دو سری قبل تحویل سکه های پیش فروش در همان روز اول قیمتها در بازار افزایشی میشد و این باور در ذهن ها شکل گرفته بود که زمان تحویل سکه ها فرصت مناسب خرید است.

اما امروز برخلاف دفعه های قبل بازار کاهشی شده و تا این لحظه استراتژی قبلی معامله گران درست عمل نکرده است.

باید دید تا پایان روز چه اتفاقی رخ می دهد. هم اکنون در بازار ازاد دلار با قیمت 10 هزار و 240 تومان، یورو با قیمت ١٢ هزار تومان خرید و فروش می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: